úterý 5. května 2015

Hola ! Hola ! Roudnice volá !!!!

Čus piloti, kdo jedete do Roudnice na bitvu pod Řípem nebojte se zaregistrovat. Já vyrážím od baráku kolem půl osmý a beru Fandu (asi?) a Kendyho a Kubu ??

PeTe

7 komentářů:

  1. Rád bych se přihlásil, ale nejde mi to...?? Ani přes Týmuj, ani po staru, tam mi to nabídne až Hradec... Vám to někomu šlo... ? Kendy

    OdpovědětVymazat
  2. kdo si dá pořádnej steak???????????? kolik masa mám naložit???
    Mára

    OdpovědětVymazat
  3. Tak ty nedáš pokoj !!! :-) :-) :-)

    PeTe

    OdpovědětVymazat
  4. přece nebudem o hladu..... jeden řízeček na celej den je trochu málo...
    Mara

    OdpovědětVymazat
  5. Pro mně maso nemusíš, ale díky... :-) hlavně že ti chutná... :-D kendy

    OdpovědětVymazat
  6. Kde jsou nějaký fotky z ROUDNICE !!!!!!!!!!!!!!

    OdpovědětVymazat