Hele tati, nemoh bys prosím dělat ty čumáky tlustší? I na tý straně u trupu mi chybí tak 2 mm kolem dokola:-( Navíc mi to přijde takový špičatý, to bych si to radši dobrousil
No dobře, tak hrozný to zase neni...Jinak včera jsem to zalítal a myslim, že to ani nemusím dovažovat, akorát jsem zvětšil výchylky křidýlek a budu muset něco provést s vejškovkou - při plný výchylce to točí do strany, nejspíš mi jedna půlka nejde do plný výchylky
musíš to upravit vztlakováním, do které strany to kope tam musíš přidat, tzn, kope doleva tak levé křidýlko víc dolů, ale napřed to ještě musíš dovážit podélně. Podložíš si to pod hřídelí motoru a SOP a nesmí to klonit (zkoušej to připravené k letu tzn. s baterkou). To že to dělá není tou výškovkou ale tím že na velkým úhlu náběhu přestane jedna strana mít vztlak dřív a na tu to upadne. Můžeš zmenšit i výchylku výškovky ale zase to ztratí na obratnosti, takže hledáš kompromis mezi obratností a ovladatelností.
Čus máš to pěkný jen ta kabina nemusela bejt celá černá :-)
OdpovědětVymazatPeTe
Pěkná práce....;-) taky dělám na novém éru....
OdpovědětVymazatDobrej, takovej brčálník:-)
OdpovědětVymazatHele tati, nemoh bys prosím dělat ty čumáky tlustší? I na tý straně u trupu mi chybí tak 2 mm kolem dokola:-( Navíc mi to přijde takový špičatý, to bych si to radši dobrousil
OdpovědětVymazatMilhauzi seš jedinej komu to nepasuje, neni to divný ??? :-)
OdpovědětVymazatPeTe
No dobře, tak hrozný to zase neni...Jinak včera jsem to zalítal a myslim, že to ani nemusím dovažovat, akorát jsem zvětšil výchylky křidýlek a budu muset něco provést s vejškovkou - při plný výchylce to točí do strany, nejspíš mi jedna půlka nejde do plný výchylky
OdpovědětVymazatmusíš to upravit vztlakováním, do které strany to kope tam musíš přidat, tzn, kope doleva tak levé křidýlko víc dolů, ale napřed to ještě musíš dovážit podélně. Podložíš si to pod hřídelí motoru a SOP a nesmí to klonit (zkoušej to připravené k letu tzn. s baterkou). To že to dělá není tou výškovkou ale tím že na velkým úhlu náběhu přestane jedna strana mít vztlak dřív a na tu to upadne. Můžeš zmenšit i výchylku výškovky ale zase to ztratí na obratnosti, takže hledáš kompromis mezi obratností a ovladatelností.
OdpovědětVymazatok...ono to vlastně provede takovej zběsilej manévr, že bych to možná moh nechat a naučit se to používat v kombatu;-)
OdpovědětVymazatno jasně zkus to udělat třeba při průletu v malý výšce
OdpovědětVymazat